Zomermagazine 2021 – qoute

Fijn dat u een bijdrage wilt leveren aan dit zomermagazine!

ZOMER in Overijssel en de Achterhoek is een kleurrijk magazine voor mensen die hun zomervakantie vieren in deze regio. Het wordt hun gratis aangeboden door de plaatselijke kerken.

De inhoud van het blad bestaat uit toeristische informatie en artikelen die over zingeving en geloof gaan. Niet opdringerig maar inspirerend. Achterin het blad staan adressen van plaatselijke kerken.

ZOMER in Overijssel en de Achterhoek is een interkerkelijk magazine zonder winstoogmerk en wordt uitgegeven door de stichting Welkom in de Kerk.

Wat vragen we van u

Wilt u in maximaal 40 woorden vertellen wat u van een bepaalde streek of stad of dorp vindt? Een paar vragen ter inspiratie:

• Hoe voelt vakantie / een weekendje weg in deze regio?
  • Wat vindt u van de mensen / het eten / cultuur / de natuur?
  • Wat is uw favoriete plek / uitje / activiteit in deze regio?

Voorbeeldcitaat: “Zodra ik in de auto zit op weg naar de Achterhoek, denk ik nog maar aan één ding: een goed boek en een lekkere tuinstoel. Thuis heb ik er de rust niet voor, maar in Winterswijk wel.”

Natuurlijk plaatsen we graag uw mooie portretfoto (minimaal 1 MB) bij dit citaat.

Die mailt u naar: [email protected]

Graag ontvangen we uw foto en citaat uiterlijk woensdag 9 juni.

Wij sturen u het blad graag toe

Het magazine verschijnt eind juni. Als u onderstaande gegevens invult, ontvangt u een exemplaar van dit prachtige zomermagazine!